fredag 23 mars 2012

Ännu en ledig dag.

Har som vanligt varit ledig idag, men har inte varit hemma för det. 12.30 var det dags för möte med min snälla musikgrupp och vi fick liiite gjort iallafall medans vi satt där längs skolväggen i solskenet. Men innan jag tog bussen in fick jag en lugn, lång morgon med Rix fm, kaffe och läsning.
Efter mötet sen så tittade vi några stycken på esteternas show igen, eftersom jag bara sett första delen. Hoppas ni sett den?! Sista chansen var ikväll 19.00 så för er som inte sett den innan det hoppas jag att ni befinner er där just nu :).
Blev lite träning efter att jag gått från Carlforsska och nu har jag för kvällen varit miss Mexico och avnjutit tacos när det är som bäst. Så, mätt som man är ska jag nu bara kolla på lite film (inte krogen som många andra) och ha det alldeles för onödigt bra. Hoppas ni gör något kul. Hörs sen!



PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar